NEWSLETTER

Sledujte nás

  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black Facebook Icon

© 2018 by MilkLAB. 

REKLAMÁCIE A VRÁTENIE

REKLAMÁCIA A VRÁTENIE TOVARU

Ak tovar nespĺňa Vaše očakávania, nepoužitý ho môžete vrátiť do 14 dní. V prípade, že máte podozrenie, že sa tovar počas prepravy poškodil, pošlite nám balík späť bezodkladne do 2 dní od jeho doručenia na našu adresu. A zároveň e-mail na info@milklab.sk vrátane fotografie balíku aj poškodeného tovaru. My sa o všetko postaráme.

VRÁTENIE TOVARU 


Nesplnil výrobok vaše očakávania? Nepoužitý tovar nám môžete do 14 dní odo dňa doručenia vrátiť. Stačí, keď ho v neporušených a nepoškodených pôvodných obaloch zašlete späť spolu s informáciou, že v súlade s § 1829 odstupujete od kúpnej zmluvy č. (Číslo Vašej objednávky). Zaplatenú čiastku Vám vrátime na účet, stačí len pripojiť číslo bankového účtu vo forme IBAN, na ktorý vám zašleme zaplatenú čiastku. 

 

Kompletný tovar zasielajte zabalený v obale zabraňujúcom jeho poškodeniu na adresu:

ONE CONCEPT s.r.o. , Dolichénska 26, 851 10 Bratislava, Slovenská republika


Akonáhle tovar dorazí späť k nám, vrátime vám zaplatenú čiastku na Váš účet.

REKLAMÁCIE TOVARU

Pre uplatnenie reklamácie nám zašlite email na info@milklab.sk nasledujúce údaje:

Poškodený tovar 
• Číslo objednávky, ktorá obsahovala reklamovaný tovar 
• Dôvod reklamácie (popis závady tovaru atď.). 
• Fotografie poškodeného tovaru aj balíka, v ktorom výrobok dorazil.

Nefunkčný tovar 
• Číslo objednávky, ktorá obsahovala reklamovaný tovar 
• Dôvod reklamácie (popis závady tovaru atď.). 


Kompletné reklamovaný tovar (nie iba poškodenú časť) zasielajte zabalené v obale zabraňujúcim jeho poškodeniu na adresu:

ONE CONCEPT s.r.o. , Dolichénska 26, 851 10 Bratislava, Slovenská republika

K reklamácii nám tiež napíšte, aké riešenie je pre vás najlepšie. Máte na výber z dvoch možností: 
• Vrátenie peňazí (v takom prípade pripojte aj číslo svojho bankového účtu vo forme IBAN, na ktorý vám zašleme zaplatenú čiastku) 
• Výmena tovaru (nie vždy dokážeme výmenu tovaru zabezpečiť, ale urobíme všetko pre to, aby sme s pomocou dodávateľov dokázali získať presne váš kúsok, tentokrát ale v 100% stave)

Upovedomenie o reklamácii Vám dáme vedieť čo najskôr, najneskôr však do 3 dní odo dňa fyzického prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie Vám dáme vedieť emailom. Reklamáciu nemožno podať telefonicky. Tovar, ktorý bude na našu adresu zaslaný bez vysvetlenia, bude obratom zaslaný späť.